onsdag 10 augusti 2011

Den här tillägnar jag till...

-Stefan, din jävel.. Det är ett jääävla tjat om min blogg, att den uppdateras dåligt...
Kan visserligen hålla med, men ändå :D

Sitter med in stickade tröja och fryser.. det är ILLA..
Svin kallt ute nu med.. Varit hela dagen.. yey.

Varit på stan & lunchat med pappa, Kinamat as always ;)...
Även diskuterat mitt hår.. Blir inge röd-tott för min del..
Så nu väntar jag på att mamma ska komma hem med mina slingor, så ska det bli ljust igen ^^!

Mår gryyymt dåligt inför kvällen, vet inte vad som händer!!
Vill hitta på ngt, kryper i hela kroppen... Kommer skert regna så man får sitta inne o uggla ngnstans ändå...-.-

GOD, I JUST LOVE SVERIGES FREAKING VÄDER!!

O nu blev jag på dåligt humör :D.......Kan det bli så mkt bättre;)?

HEJ!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar