onsdag 18 januari 2012

CocaCola!

Hmm..Älskar när ´man ska försöka sova& allt som händer är att paniken kommer krypandes.. Kan vara för att Daniel tog upp mesta dels av sängen..haha!
Nee, men..
Farligt att försöka sova.. ;)
Då alla tankar och funderingar på allt & inget kommer... Man kan inte hjälpa det, det bara dyker upp..
Man känner hjärtat, hur  slagen ändras, hur man börjar kallsvettas, den jobbiga stickiga känslan börjar igen..I hela kroppen..(Och då inte på det braiga sättet;p)

Kuul, pajjade hela min dag.! Fitta
Klart sånt fastnar.Det gick inte direktöver på en gång..
Sucks..

hjälper inte direkt till med resterande som har en tendens att dyka upp..
Funderar på att försöka börja igen. Hjälpte väl kanske lite sist. Bra att hon finns! Hmm..
Blicken, och stegen mot mig.Tack gode gud för alla trapp helveten som existerar!!!

Kanske ska passapå att jobba med resterande saker då med.
Bilden, det här, paniken,

Näääeh! Nu ska jag sluta vara patetisk....! Gud..
Men... Jag är ju inte trött!
Jag är sugen på cola.......!

2 kommentarer:

  1. cola cola cola cola^^

    SvaraRadera
  2. nu för en seriös kommentar, de e la bra att nåt har löst sig sin sist o att de inte har blitt lika mycket denna gången. Om de nu skulle va så att man lyckat tajma in nåt så kan man ju tjöta på om du vill annars finns jag på mailen, har blitt väldigt inaktiv pga jobb o massa skit. ledsen för de! saknar alla långa samtal som oftast itne ger nåt alls men de e kul =) känns bra när man spenderar tid på saker som gör en glad.nu blev detta förlångt

    SvaraRadera