tisdag 8 maj 2012

aaargh

jävla fucking hor skit faaan!!!
Att det kan va så viktigt att sitta på dina äckliga caffer med dina äckliga små fjortisar. 
för det är vad dom är
aaargh!! Kuul, behöver du det mindre om man ringer samma dag o säger till?!
Näeeh, och dina äckliga jävla affärer, vad hände med dom som det gick så bra med?!


jag har så mkt i huvvet, du måste ringa samma dag. 
men jag behöver pengar, fast jag har råd att sitta på fyra olika caffeer varje dag med olika tjejer o bjuda. behöver du det mindre om jag hade ringt samma dag?! ... Hmm, får inte ihop det!


Får nog inte du heller om du tänker dej för innan du öppnar käften. 
JAG ÄR SÅ TRÖTT!
du måste jobba och göra affärer för att kunna leva men du kan flänga runt som fan, miss sköta och skita i sker, vaffan.... 


Väx upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar